donderdag 14 juni 2007

Vandaag is het zover….


Vandaag is het zover…. Een half jaar geleden heb ik Harold naar schiphol gebracht, en nu is het mijn beurt. :-) :-)
Dinsdag mijn tas ingepakt ( 13 kg ) en het past er allemaal in, ik heb niet eens een dilemma gehad dat ik iets thuis moet laten. Het is wel wennen om met zo’n tas te lopen, heb ff proef gelopen ( moet niet gekker worden ) en ondanks dat de rugzak maar 13 kg weegt, is het best zwaar zo’n ding op je rug. Misschien toch wat meer krachttraining moeten doen afgelopen seizoen ;-)




Vandaag nog even naar de knip knap, de laatste dingetjes in huis doen en dan op naar Vleuten, waar ik Pa, Ma en Nynke nog even gedag ga zeggen.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve mailtjes en sms’jes. Tot in Oz......

X Miranda

Geen opmerkingen: