vrijdag 8 juni 2007

Vakantiestress??

Nou de vakantie stress heeft toegeslagen hoor. Al de hele week slaap ik maar 4 tot 5 uurtjes. Inmiddels is het meeste van mijn lijstje wat ik had gemaakt gedaan.. Straks nog even de laatste spulletjes halen in de stad. Het is gelukkig lekker weer, dus een terrasje pakken zit er zeker in.

Heb gisteren al een keer mijn rugzak ingepakt. Moest toch weten hoeveel er ongeveer in past, en ik denk dat het wel gaat lukken, scheelt weer een hoop dilemma's. Op de wintersport vakanties heb ik meer bij me. Hans als je dit leest, niet achter overslaan van verbazing ;-). Heb de rugzak ook gelijk maar even gewogen en het valt mee was het was nog geen 13 kg. (moet niet gekker worden)

Vanochtend voor het laatst Harold op de msn gezien. Harold vertrekt morgen vroeg met de bus naar Sydney, vliegt daarna naar Alice Springs om daar Uluru ( Eyers Rock ) te bezoeken. Op vrijdagmiddag komt hij in Darwin aan, waar ik dan 's nachts rond een uur of half vijf aankom.

Inmiddels hebben we ook de reis tussen Cairns en Sydney gepland. Op het programma staat o.a. Cape tribulation, Whitsunday's Islands, waar we 3 dagen gaan zeilen :-), Fraser Island, Great Keppel Island, Brisbane, Blue Mountains en we eindigen in Sydney.

Geen opmerkingen: