zaterdag 9 juni 2007

Het aftellen is begonnen......

Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zover. Over slapen gesproken, eindelijk een nacht goed geslapen, heb zowaar 10 uur geslapen vannacht.
In de stad gisteren nog wat shirtjes gescoord voor de vakantie en de laatste dingen, dus ik ben er helemaal klaar voor. Aleen jammer dat het nog een maar dagen duurt voordat ik eindelijk in het vliegtuig zit.
Onder het mom van we gaan nog even los voor het vertrek naar Oz, ga ik straks lekker uiteten met Bianca, ook is er een festival in Utrecht nl, Night Fever (een echt dance-classics feest), en kosten koper staat ook nog op het lijstje voordat ik vertrek naar Oz.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé!

Echt super, het begint al op te schieten! Ik zal zeker regelmatig lezen wat jullie allemaal beleven daar, down under.... Ben echt heel erg benieuwd.

Nogmaals heeeeeeeel veel plezier en geniet er van!
Groetjes,
Irene